הנהלת חברת "סימפל בע״מ" רואה בישום עקרונות התקן 2015 ISO-9001: לניהול האיכות, עקרון מרכזי בניהול תהליכי העבודה ומתן השירות ללקוח. ההנהלה מחויבת לשיפור מתמיד של מערכת האיכות ולבקרת האפקטיביות שלה.
ההנהלה תפעל להתאמת המוצרים והשירותים לציפיות הלקוח באמצעות בחינה מתמדת של צרכים ושביעות רצון הלקוחות ושיפור שירותיה ומוצריה בהתאם.
ההנהלה מתחייבת לפתח מנגנוני בקרה על מנת לאתר ליקויים בתהליכי העבודה והשירות ללקוח ולבצע פעולות מתקנות בהתאם.
ההנהלה מחויבת לבחירת ספקים וקבלני משנה מתאימים ובקרתם באופן שוטף.
ההנהלה מחויבת לספק ללקוחותיה מוצרים באיכות גבוהה.
ההנהלה מחויבת לפעול על פי כל חוקי ותקנות מדינת ישראל הרלוונטיים לתחומי פעילותה ובדרישות הלקוחות ובעלי העניין.
ההנהלה מתחייבת לפעול להטמעת מערכת איכות המאפשרת לעובדי ומנהלי החברה לפעול לצורך קידום מקצועיות, חדשנות, מצוינות, ניהול ידע ולמידה מתמדת.
ההנהלה תפעל לשיפור ערוצי התקשורת הארגונית בחברה על מנת לאפשר דיווח אמין בתהליך ואסוף הנתונים ואיתור התקלות במגמה לתקנן ועל מנת לפעול למניעת הישנותן.
ההנהלה מתחייבת להקצות את המשאבים הנדרשים להובלת מהלכי ניהול האיכות בחברה, הטמעת דרישות התקן ואיתור הזדמנויות לשיפור.