מדיניות איכות

  • הנהלת חברת "סימפל בע״מ" רואה בישום עקרונות התקן 2015 ISO-9001: לניהול האיכות, עקרון מרכזי בניהול תהליכי העבודה ומתן השירות ללקוח. ההנהלה מחויבת לשיפור מתמיד של מערכת האיכות ולבקרת האפקטיביות שלה.
  • ההנהלה תפעל להתאמת המוצרים והשירותים לציפיות הלקוח באמצעות בחינה מתמדת של צרכים ושביעות רצון הלקוחות ושיפור שירותיה ומוצריה בהתאם.
  • ההנהלה מתחייבת לפתח מנגנוני בקרה על מנת לאתר ליקויים בתהליכי העבודה והשירות ללקוח ולבצע פעולות מתקנות בהתאם.
  • ההנהלה מחויבת לבחירת ספקים וקבלני משנה מתאימים ובקרתם באופן שוטף.
  • ההנהלה מחויבת לספק ללקוחותיה מוצרים באיכות גבוהה.
  • ההנהלה מחויבת לפעול על פי כל חוקי ותקנות מדינת ישראל הרלוונטיים לתחומי פעילותה ובדרישות הלקוחות ובעלי העניין.
  • ההנהלה מתחייבת לפעול להטמעת מערכת איכות המאפשרת לעובדי ומנהלי החברה לפעול לצורך קידום מקצועיות, חדשנות, מצוינות, ניהול ידע ולמידה מתמדת.
  • ההנהלה תפעל לשיפור ערוצי התקשורת הארגונית בחברה על מנת לאפשר דיווח אמין בתהליך ואסוף הנתונים ואיתור התקלות במגמה לתקנן ועל מנת לפעול למניעת הישנותן.
  • ההנהלה מתחייבת להקצות את המשאבים הנדרשים להובלת מהלכי ניהול האיכות בחברה, הטמעת דרישות התקן ואיתור הזדמנויות לשיפור.
דילוג לתוכן